پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا !
سرخط خبرها

«کاهش آسیب‌های اجتماعی» صاحب حساب می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۳۷۴۱
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
«کاهش آسیب‌های اجتماعی» صاحب حساب می‌شود
نمایندگان مجلس تصویب کردند که حساب کاهش آسیب های اجتماعی افتتاح شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) نمایندگان مجلس با الحاق یک بند به تبصره ۱۹ لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش هزینه ای موافقت کردند.

طبق این مصوبه، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود به منظور جلب و تجهیز و مدیریت منابع در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، حسابی تحت عنوان حساب کاهش آسیب های اجتماعی در خزانه داری کل کشور نزد بانک مرکزی از محل منابع قانونی در اختیار و کمک ها و مشارکت های بخش غیردولتی افتتاح نماید. منابع حساب مذکور قابل انتقال به سال‌های بعد می باشد.

آیین نامه اجرایی این بند توسط وزیر کشور و با همکاری وزیر امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->